Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Jeanette ****s**** - 1 juni 2011 10:12

Det har hänt en hel del sen sist jag bloggade. Var ju som sagt hemma hos syrran och hade det kul. Sen var det sista veckan i skolan veckan därpå, skolan slutade i onsdags den 25 maj för att det var balen dagen efter och på fredagen är det ju ingen som kommer att gå. Jag valde att inte gå på balen för att jag inte ville plus att iom allt till studenten valde jag att spara dom pengarna och lägga det på studenten. I fredags var jag i skolan för att göra klart mina tavlor (bilder kommer sen) jag var där klockan 10 och åkte hem halv 4 när pappa hämtade mig. Lördagskvällen spenderades hemma hos Britt och Erik på midda :) 

I måndags var jag i skolan igen för att hela klassen skulle göra en BF skylt och sen hämtade jag mina tavlor för dom hade torkat. Sen åkte jag hem och lekte med Ronja :)

Igår var jag på stan med mamma, Malin och Ronja för att köpa lite saker till studenten och jag köpte en studentnalle (bild kommer sen) fast utan mössa och det står jag är bäst på den till Emilia för att hon ville ha den, så jag tänkte att när dom kommer upp till skolan när jag springer ut ska hon få den. Hon fyller ju år samma dag som jag tar studenten.

Idag ska mamma passa Ronja medans Malin är i skolan och just nu sitter Ronja med mig vid datan för det e bara hon o jag hemma så nu ska vi göra något annat :)

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards