Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Jeanette ****s**** - 4 juni 2011 20:03

Idag bakade syrran scones till frukost och jag hjälpte till (lite, men bara lite) Efter frukosten slappade vi i soffan en runda innan vi skulle ge oss iväg. L kollade upp busstiden till Örkelljunga för vi skulle till deras festivla/marknad sak, vi blev erbjudna skjuts av Bamse och frugan eftersom dom oxå skulle in och vi tänkte först åka med men sen blev det inte så för vi ville in tidigare än dom. Men vi hade kul ändå, det blev snabbt på med skor och sen springa till bussen eftersom bussen gick väldigt sällan. När vi kommer dit och har kollat en runda har det bara gått en timme lite mer så det var ju inte så himla mkt att kolla på. Under vår promenad får jag skoskav och det gjorde skit ont. Vi gick in och handlade på coop, sen köpte vi munkar och sen fikade vi i brist på annat innan bussen skulle komma. Vi tog muffins men olika smaker jag tog muffins med chokladkrisp och syrran tog med grädde. Efter halva muffin bytade vi :) Halv 3 satt vi på busshållplatsen och väntade på bussen (väntan blev låång) När vi går av bussen bestämmer jag mig för att ta av skorna så ont har jag men marken var för varm så jag tryckte ner hälen på skon så jag fick på mig skorna utan att få ont igen. Vi gick inom affären för att handla men det blev bara glass som fick följa med oss hem ;) kommer hem och ser vilka blåsor jag fick men just nu gör dom inte ont :P Vi åt mat, jag gjorde hamburgare och syrran pommesen. Nu ska vi bara sitta i soffan och ta det lungt, titta på film, äta godis, dricka cola och cider :)

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig lördagskväll :) det får iaf jag :P

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards