Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Jeanette ****s**** - 16 juni 2011 17:34

Jaha just nu sitter jag hemma hos M & K för att passa ungarna medans dom e på bio. Jag fick två förhandsvisning av Kronjuvelerna och jag ville inte se den och jag vet att mamma och pappa själva inte vill gå så jag erbjöd dom till M & K som tog emot dom. A & E sitter vid datan och spelar, eller ja E spelar medans A tittar på och ja jag vet att han bara tittar på för även om jag sitter i vardagsrummet så lyssnar jag :) Prinsessan ligger i soffan bredvid mig och sover, igen får jag väl säga för hon hade nog en läskig dröm för hon blev ledsen men lite vatten och lite gos med moster o sen nappen i munnen somnade hon igen. E ska spela en stund till sen tänkte jag att vi skulle ta och äta macka och sen ska A få spela.

Jag ska sova här i natt och i morron ska vi till barnens hus så E får köpa nått för sina pengar och jag ska köpa en Ior nalle :) eller ja, en till ;)

Nu måste jag sluta e nyfiken på vad A´s mamma ville (pratade en stund med henne eftersom jag svarade och det var som att prata med farmor och mormor tsm.) 

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards