Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Jeanette ****s**** - 18 juni 2011 20:35

Idag har jag inte gjort ett j***a skit. Jag vaknade sent efter ha lagt mig sent (ville läsa klart boken som jag fick av hyresvärden i studentpresent) men boken var jätte bra fast att den var lite slö i början :) 

Efter en fullspackad vecka tog jag det bara lugnt hemma i pyjamasen :) Jag spelade wii med syrran lite och fördrev tiden lite, har även läst ut tre böcker så jag får hitta nya i hyllan ;) ikväll händer inte så himla mkt, tänkte ta och kolla på säsong 3 av true blood har ju sett de andra två säsonger tillsammans med L så detta blir den säsong som man får se själv :P 

Dagen är precis som jag vill, helt totalt slappedag :) 

Nää nu ska jag leta upp nya böcker innan jag ska se på film. Ha en trevlig lördag :)

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards