Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Jeanette ****s**** - 5 juni 2011 20:20

Idag åkte jag hem från syrran. Vi har haft det jätte roligt och det var synd att helgen tog slut så fort. Varje gång jag sover hemma hos någon av mina syskon går tiden så himla fort men nu är det sommarlov så nu kan man vara där längre.

Helgen spenderades till en hel del ute vilket gjorde att jag bara efter tre timmar inne i örkelljunga brände mig på bröstet, axlarna och ryggen :( men som tur e är det bara på axlarna det gör ont. 

Har fult upp med både det ena och det andra och vet inte riktigt vad jag ska göra men det löser sig nog tillslut... eller det brukar ju vara så...

Det blev inte så himla många bilder från min kamera så det blir att man får läsa syrrans blogg så hittar man fler bilder (kanske)

Nu har jag inte ork att sitta här mer, e väldigt upptagen ikväll :P

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards