Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Jeanette ****s**** - 3 juni 2011 21:00

Sitter i syrrans soffa och bloggar idag. Jag åkte med henne hem när hon skulle släppa av sin dotter hos mig så jag åkte bil hit idag igen, F**K U bussjävel ;)

När vi kom hem bytade jag byxor till kortbyxor och sen gick vi ut. Vi gick ner för att hälsa på Bamse en runda och hade trevligt. Vi gick ner till stranden för att kolla lite och då såg vi nått i vattnet som hoppade eller ja Linda såg den så jag gick försiktigt ut på bryggan för att kolla men blev livrädd när den hoppade mot mig men hann se att det var en groda. Sen gick vi vidare och gick fram och tillbaka på en väg innan vi bestämde oss för att gå upp på godisflyget idag ist för i morron. Vi köpte godis sen gick vi till Frasses och köpte glass för att svalka oss i den stekande solen :) Vi valde att gå vid stora vägen för att inne på skogsvägen var där (innan) två lösa hundar och vi ville inte gå där igen (vill ju inte bli bitna) När vi kom hem satte vi oss i soffan och har suttit här sen dess. Nu ska vi titta på Splinter (tror vi att den heter orkar inte kolle upp det just nu är ju så jobbigt att byta fönster på datan :P) och dricka cider, cola och äta lite godis (måste spara tills i morron oxå ju)

Bilder från min helg här får ni ta del av kanske på söndag men helt garanterat på måndag (kanske :P)

Ovido - Quiz & Flashcards