Alla inlägg den 5 september 2011

Av Jeanette ****s**** - 5 september 2011 10:57

Mycket har hänt här hemma så jag vet inte vart jag ska börja...

Ronja och Malin är hos oss i några dagar och det är jätte roligt. Är så glad att få se  Ronja så mycket nu när hon är så liten och gör stora framsteg varje dag, tycker jag. Det hon just nu älskar att göra är att leka Titt-ut men pappa, pappa sitter i soffan och Ronja står bakom bordet och tittar fram och skriker och tjoar som bara den :) 

Har precis gjort klart mina uppg. i eng.B så det är ju bra :) Ikväll blir det DANSKA och det ska bli jätte roligt och snart kan jag prata det flytande :) jag tror att jag ska anmäla mig till steg 2 sen kanske det är värt att tänka på, läser ju ändå bara på kvällarna. 

Nu måste jag sätta fart så vi kan gå och handla nu innan det börjar regna igen tur att affären bara ligger rakt över gatan :) 

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards