Alla inlägg den 28 september 2011

Av Jeanette ****s**** - 28 september 2011 12:58

Idag har vi Ronja här :) Först tittade hon på oss som om hon inte kände oss men efter ett tag blev hon sitt vanliga jag igen... Just nu ligger hon i min säng och sover så himla gulligt... *älskar dig* Ska ta fota sen så jag kan börja på Malins present typ. 


Igår cyklade jag och Elin till djuraffären för att köpa fiskmat :) Vi hade det så himla roligt och när vi sen skulle berätta för mamma vid kvällsmaten började vi gapskratta och det tog en lång tid innan vi slutade...


Vi packade även in alla paket till mamma och precis när Elin ska packa in ljuset så kommer mamma så Elin lägger det snabbt bakom ryggen och jag tar korgen och slänger bakom min rygg men eftersom jag satt med ryggen mot fönstret åkte den ner på golvet MEN mamma såg inget och det är viktigast.


Jag kollade igenom Panduro sakerna i morse med hjälp av Ronja :) Jag packade upp och hon packade ner, när jag skulle packa ner packade hon upp :D   Det blev en hel del nya saker även nån intressant sak som jag inte har någon aning om vad det är (i fyndlådan låg där en jäkla massa saker)


Nu ska jag städa undan lite innan Ronja vaknar.


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards