Alla inlägg den 19 september 2011

Av Jeanette ****s**** - 19 september 2011 18:15

händer idag ;)

Ikväll är det Danska som vanligt och det ska bli kul, vi ska repetera kapitel 1-3 inför provet nästa måndag som jag tror att jag kommer klara perfekt :) hehe.

I lördags blev det inte så möö det blev varken stan eller den andra saken utan dagen spenderades med hela familjen framför tvn (fångarna på fortet var det ju) efter det gick jag och elin in på mitt rum för att titta på en film som hon ville se (hon har läst boken och ville se filmen så jag fixade ner den) Jag saknar dig heter filmen och den är skit bra men man behöver en jävla massa näsdukar för guud vad sorgsen den blir så vi två satt och bölade som bara den och när den väl var slut hade man nog tagit slut på tårarna ;) 

Igår kom Malin och Ronja ner och det var jätte roligt.. hon växer som bara den hela tiden och förändras som bara den... ska försöka filma henne när hon blinkar med ögonen som morfar har lärt henne ;) Hon är bara så rolig och gullig när hon gör det :) *älskar dig*

Blev väckt igen vid 8 tiden av Ronja och då var det bara till att gå upp oavsett hur trött man va :( men ett leende från henne och man glömmer att man är trött :D 

Nu ska jag öva lite på Danska innan vi ska äta :)


*Nettan* 

Av Jeanette ****s**** - 19 september 2011 12:26

Idag blir du 10 månader! herregud vad tiden går och snart fyller du år och jag har inte hunnit fixa din present... hmm får sitta på freda kväll och börja sortera sakerna :)



                                           



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards