Alla inlägg den 11 september 2011

Av Jeanette ****s**** - 11 september 2011 20:16

medans Fia-Lisa är här. Ska göra en film/filmer på henne som Malin kan få sen och se allt bus hon gör och allt hon får oss till att göra :)



Hade tänkt att jag skulle sova länge idag men så väcker pappa mig halv 11 och frågar om jag kan hjälpa han med och fixa en tv för då ska vi köra om en kvart. Jaha så det var bara till att gå upp och stressa ;) 

Ikväll hade vi lite extra mys hela familjen och det var ju trevligt :) 

Jag och syrran har precis spelat klart ett spel och nu tänker jag slänga mig i sängen för jag e jätte trött, måste vila upp mig nu ju inför veckan har många planer men vet inte om jag ska göra allt. Ronja kommer i morron och det ska bli kul och på lördag har jag antingen ett ställe att gå till eller så spenderas dagen i stan med syrran på jakt efter present till mamma :) 

Vilket ska man göra?! Får prata lite mer med mamma och se vad hon tycker :)




Som sagt ska Ronja komma och det ska bli kul. Även om du är jobbig ibland gumman så älskar jag dig ändå för vem kan inte göra det när du alltid ser ut så här.

     

Du kan skrika när man inte fattar eller om du helt enkelt har ont men de stunder är så fåå ! och när du väl e gláa så är du bäst! Älskar dig ! 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards