Alla inlägg den 21 september 2011

Av Jeanette ****s**** - 21 september 2011 20:45

Efter en hel-vild natt var man inte så pigg när man väl gick upp... bus bara pep och tjoade :) 

Vi tänkte allihopa åka till en affär men det blev inget så jag, mamma och Ronja gick till biblan och lämnade tillbaka böckerna och sen gick vi inom på söder en runda och kollade in Tingelings nya lokal :) sen inom konsum innan vi kom hem och det var dags med middagen... Ronja sov hela tre timmar!! helt sjukt hon brukar bara sova en halvtimme timme max.. Efter maten hämtade jag Pelle i skolan och gick hem till honom och vi spelade spel.


Ikväll har jag suttit med min eng. läxa har gjort en uppg. iaf och börjat på den ena den andra får jag göra i morron direkt på morgonen när jag går upp så jag kan vara klar innan vi ska äta mat.


Nu tänker jag bädda ner mig i sängen och titta på tv.


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards