Alla inlägg den 23 september 2011

Av Jeanette ****s**** - 23 september 2011 18:30

Idag gick jag upp halv 7 efter några timmars sömn för att åka med pappa när han lämnade Malin, jag skulle vara i skolan 8.15 och pappa skulle köra mig (var då lättare att jag åkte med rundan). Kommer ut på skolan och får vänta en halvtimme på läraren för att sen få veta att vi börjar 10.15 (lektionen hade blivit framflyttad) och ingen fick veta. Ringer pappa som hämtar mig. Kör tillbaka till skolan till 10 och lektionen börjar och läraren säger att NA proven inte har kommit men kan hämta en historiabok så jag kan börja läsa om jag ville och jag tänkte att varför inte har ju tagit mig ut hit två gånger... Hon går iväg och kommer tillbaka utan en bok. HA-läraren hade tagit hem dom så det var bara för mig att ringa pappa ännu en gång och åka hem... Så istället för att göra NA provet i dag blir det på Torsdag samma dag som jag har historia! 

Är så jävla arg för varför kan man inte som lärare höra av sig till eleverna för det första att lektionen har blivit framflyttad?! och sen säga att "jag hoppades att proven skulle ha kommit innan 10 men nu vet jag inte när dom kommer. MEN på torsdag ska vi ha dom! " herregud 

Men som tur e blir inte mitt betyg förstört! det var vad hon sa till mig..!! somom det var det första jag tänkte på kä***jävel...


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards