Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Jeanette ****s**** - 1 maj 2011 19:42

Helgen spenderades hemma hos Linda i Skånes egna håla ;) men det e en bra håla det var lugnt och fridfullt :) 

I lördags tittade vi på The Eye eftersom deras tv-kanaler inte funkar ännu men vad gör det när man har filmer?

Pappa, Mamma, Mormor, Elin och ja körde dit i går för att hjälpa Linda, på kvällen kom Bamse och Frugan dit och vi satt och snackade och hade det trevligt. När dom gick blev det film för mig, Linda och Emilia. Vi åt godis som jag köpte på godisflyget och drack läsk, vi hade även chips glömde det... efter filmen gick vi och la oss.

Idag bakade Linda scones och de var stora men jätte goda :) Efter frukosten skulle Emilia åka med Bamse och Frugan så jag och Linda gick på en promenad. När vi kommer hem och har suttit en stund kommer Emilia hem igen och då spelar vi spel medans Linda gjorde mat. Efter maten skulle jag hem och Linda körde mig hem (Tack syrran älskar dig! ) När vi kommer hem är Malin, Ronja och gänget här. När ALLA åkt hem satte jag mig vid datan en stund innan jag duschade. Nu ska jag slänga mig i sängen och mysa framför tv:n. 

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards