Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Jeanette ****s**** - 26 maj 2011 21:02

Har som sagt varit hemma hos syrran nu några dagar men nu är jag tillbaka hemma :P 

Idag promenerade jag, malin och bebben hem efter många besök på vägen :P 

Åt pappas potatismos och korv *mums* och sen hämtade jag EllePelle och sen satt vi allihoppa på Elins rum och spelade wii. 

Fick veta efter jag varit på den stora toan att den e sönder för man kan inte spola för den spolar hela tiden eller nått vilket jag inte viste men som tur var gjorde jag inte 2 och det spolades väck innan pappa fick fixa den *pust* men sen berättar malin att hon gjorde samma sak, pappa hade sagt till henne att den inte funkar men ändå hade hon gått in haha sen sitter jag, bebben, malin, mamma och moster i köket när hon går på toa och vi satt och såg när hon gick in men man tänkte inte så mycket förrens pappa kom och sa "gick hon nu in där" och då började vi skratta haha. 

Har precis blivit klar med Elins bok så jag skulle kunna hjälpa henne vilket man precis blivit så nu är man riktigt trött (kan även ha med att göra att man inte sov så mycket inatt) :P 

Men nu ska jag titta på Criminal Minds och sen blir det nog en bok eller nått...

Jag hoppas att alla som är på balen har det kul och dansar som F*N :D

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards