Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Jeanette ****s**** - 15 maj 2011 19:31

I Lördags var vi som sagt vid marknaden eller ja det närmaste en by kan komma ;) det var inte så mycket där så typ 2 sec. efter vi kommit gick vi igen ;) Vi gick upp till flyget och köpte godis och sen promenerade vi hem igen, lämnade godiset och packade in skräpet i bilen och sen slängde vi det på "tippen" och sen körde vi och handlade. Första affären blev netto där vi köpte lite kött, två målarböcker och en massa annat, nästa stopp blev ica där vi köpte mer grillmat och även jordgubbar :)

Väl hemma igen grillade jag och L medans E var ute med kompisar. På kvällen åt vi årets första jordgubbar (eller ja jag hade ju ätit innan hemma hos C men dessa var godare:P) vi tittade på Melo och såg hela oxå typ och sen var vi allihopa så trötta så det blev sängen direkt.


Idag (sönda) blev det sovmorgon ända tills E smsar mig och då gick jag upp, var lönlöst att somna om när det var ljust i rummet. Till frukost gjorde L bullar och gröt och det var jätte gott :) efter frukost satte vi oss framför tvn och slappade lite. Jag hjälpte L sätta upp några tavlor och sen åt vi mat. Efter maten körde vi till Rusta och sen körde L hem mig igen :( dom stannade en stund och nalin kom tillsammans med ronja och elin så det var kul. L och E åker hem medans malin och Ronja stannade en stund till. Nu har mamma gjort toast till oss så jag ska ut och äta men annars händer inte så mycket kanske sitta med elin och se utröstningen på BB eller så sitter jag i sängen och ser på P.S I Love You igen för den kan man se många gånger. Bilder från min helg hemma hos L och E kommer sen :)

Tack så himla mycket syrran och E för att jag fick vara hemma hos er i helgen det var jätte roligt :) älskar er!

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards