Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Jeanette ****s**** - 24 maj 2011 18:35

Idag var det skola mellan 12 och kvart i 4. Vi pratade betyg, fick 100 kr tillbaka för att vi lämnade in matbrickan och om studenten. Sen var det dags för skapande verksamhet. Jag höll på med min tavla som inte blev klar idag så jag måste till skolan på fredag men det gör inget jag kommer inte vara där själv :)

Pappa hämtade mig från skolan och körde mig hem :) det blev midda, packning och handla sen körde pappa mig till Malin, jag ska vara här till på torsda :)

Just nu sitter jag i soffan med Ronja och matar henne, hon är så himla trött men ska ändå inte somna. Hoppas nu bara att hon somnar helt denna gången. Ikväll blir det desp kanske eller en film vi får se.

Nu har prinsessan somnat :)  och nu ska jag göra annat :P

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards