Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jeanette ****s**** - 17 maj 2011 18:33

Blir så arg på skolan nu igen... Nu säger min lärare att jag ska få IG bara för att enligt henne har jag inte gjort klart mina saker men dom ligger i klassrummet vilket jag sa till henne men hon trodde inte mig och börja säga en jävla massa skit så jag blev sur och sa till henne och sen gick jag, precis innan jag är framme vid busshållsplatsen kör bussfan förbi :(

Dagen började annars bra. Jag började 10 nationella med den muntliga delen i SVB och sen slutade jag. Men jag var med Terese och R och R ville äta innan så vi gick in men jag ångrade det beslutet ganska så fort, det var klumpmos och plastfalukorv :( Efter maten gick vi till C men det var då allt skitet hände så jag åkte hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket vi åt mat, jag spelade wii med elin, jag pratade med syrran på msn (efter pratstunden i tele) och sen satt jag i sängen och läste min bok ocn nu tänker jag slänga mig i sängen igen med en filt (för det är kallt på rummet men jag vill inte stänga fönstret så jag får skylla mig själv) Senare blir det Desp på tv och sen sova. Har ju en lång dag i skolan i morgon ;) 

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards