Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Jeanette ****s**** - 2 mars 2012 19:09

Har helt glömt bort att blogga men det har inte varit nått spec. som har hänt. Jag har jobbat, jobbade mån-tors och det var roligt :) barnen känner en så pass bra så dom vågar sig fram och prata med en.. :P Plus så är det inte helt fel med lite moneeeeyy ;) 

Idag jobbade jag däremot inte för det behövdes inte (men fick veta av syrran att jag skulle nog jobbat iaf.) hehe. Det sista Kh. sa i torsdags innan jag gick hem var "hoppas vi får ringa dig igen" vilket bra bra för då måste dom ju trivas med mig men lite tråkigt samtidigt för då måste ju nån i personalen vara sjuk.. hm så länge det inte e syrran ;)

Idag var jag på ett möte och det fixade sig så nu börjar allt rulla på. 

Sen var det en vanlig fredag här. Fullt hus och en massa att göra. 

Nää nu ska jag nät-shoppa (det bästa shoppandet som finns) hatar att gå i affär efter affär och trängas med en jävla massa folk. Nä så här används nätet :P 

Men då måste man ju så klart ha lite grann råd och det är där mami kommer in :) 

Måste även bestämma mig ang. mitt halsband inne på http://lindassmycken.storedo.com/ Ska göra ett själv men kan inte bestämma mig för hur det ska se ut. Det finns en massa fina saker, så Linda du får sluta göra fina smycken :P hehe nää men mami ska hjälpa mig. Om inte annat så lär det bli ett halsband och ett armband så jag kan få allt :P 

Nu kom mami så det blir en massa saker nu att göra.


Glöm inte att gå in och kolla själv vilka fina saker som finns :) http://lindassmycken.storedo.com/ 



*Nettan*











Ovido - Quiz & Flashcards