Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Jeanette ****s**** - 4 mars 2012 18:48

Vaknade igår och mådde dåligt :( är förkyld nu igen. Men det blev ändå väla för jag skulle gå med S.E men hon ville gå "själv" så jag hängde med mami och papi till siba för att köpa nya telefoner och sen kollade vi efter ett UV-filter till min kamera men dom var slutsålda så jag får vänta lite med ett sånt. Mami köpte lite och sen åkte vi ut till väla för att kolla på kläder. Hittade ett par byxor och några tröjor, sen ville jag inte handla mer kände mig helt slutkörd. Så när vi väl skulle gå till ikea för att äta och handla var man död :P nää men då hade vi sällskap av syrran och familj så Ronja bus gjorde en lite bättre :) E handlade lite nya saker oxå. Efter ikea åkte vi hem och det slutade med att vi alla (förutom S.E som var på datan) hamnade framför tvn i vars en hörna hehe ja typ, jag och mami i vars en fåtölj och Elin och papi i vars en hörna av soffan :) sen blev det GLADIATORERNA och som vanligt hejjar ju jag på dom fram tills hinderbanan då hejjar jag på utmanarna :P men Prime var riktigt bra han ägde ju i ringarna som vanligt ;)

Några samtal vi hade under kvällen;

Ja- Mami jag mår inte bra.

Mami- skyll dig själv, du behöver inte ränna ute så mkt.

Ja- Men jag e väl inte ute så mkt mami!

Mami- Jaha förlåt trodde det var Elin

haha hur lika i rösten måste inte vi vara då?! :P

Senare hade vi denna;

Mami- varfan fick du luft ifrån?

Elin- mina lungor, du då?

Mami- Rövhålet.

Då började jag gapskratta.

Elin- vad skrattar du åt?

Ja- Jo för om man andas genom röven så måste man fisa genom näsan.

haha

och då började vi alla skratta.

Mami- då måste man snyta sig i röven oxå då

haha ja sådär sen en lördag ut hemma hos oss :P hehe nää inte riktigt varje lörda. Det kan bli andra dagar oxå :P


Idag skulle S.E hem så mami och jag följde henne till bussen. 

Vi kopplade in nya PS3 idag så det blir ännu mer spelande, just nu spelar syrran men sen ska jag spela Medal of Honor eller nått sånt. Har ju en MASSA spel att välja mellan och allt tack vare brossan :D

Idag blev det av att vi nätshoppade. Ska man betala allt själv har man inte råd med att handla hur dyra kläder som helts, har en massa räkningar att betala oxå. Och fler lär det ju bli. Vi alla handlade faktist lite nya kläder. 


Nu har jag föresten bestämt mig hur mitt halsband ska se ut. Det slutade med att jag valde två just för att jag inte kunde välja. Sen lär det nog bli fler halsband och armband. Så här ser dom ut  

Följ ditt hjärta tyckte jag själv lät bra och sen när mami sa att det morfar brukade säga så till henne så blev det den utan någon tvekan. Ängla vingen valde jag just för morfar :)  

Make my day tyckte både jag och mami var cool så ja det fick bli den.

Men ja det lär garanterat bli fler saker ifrån Linda :) 


Nää nu blir det till att göra nått annat så man inte somnar.


Glöm inte att kolla in hemsidan http://lindassmycken.storedo.com/



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards