Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Jeanette ****s**** - 21 mars 2012 16:32

Nu börjar jag få lite sommar känsla. Solen skiner som bara den och det är någerlunda varmt ute. 

Morgonen började ju perfekt, var jätte trött när jag gick upp men upp gick jag iaf. åt frukost och sen började jag städa HELA rummet precis överallt. DEt tog typ 2 timmar bara för att jag sorterade ut ibland mina lådor och ibaldn mina pennor. Har förvisso bordet oxå som ska städas men det är lite svårt när man inte har någonstans att lägga allt. Om inte annat så får jag slänga ner det i lådan där mina tavlor ligger. Man kan ju då undra varför jag inte sätter upp tavlorna och det är för att jag inte kan för det är inte alla mina väggar jag kan sätta upp dom på så pappa måste kolla först och sen skulle mami hjälpa mig med att bestämma vart alla ska hamna har ju en hel del. 

Gick och handlade men mami, kom hem och sen satt jag typ på balkongen. Jag satt precis innan för dörren men dörren var på vid gavel och solen sken på mig så det var skönt. Nu har solen flyttat på sig och jag orkade inte flytta med :P så jag hamnade framför datan. 


Jag pysslade ihop ett kort till papi som fyller år nästa vecka. Så kort är fixat men om jag hittar nått roligt kan han ju alltid få ett till på kalaset.    Sådär ser kortet ut 


Imorgon blir det inte så mycket gjort, lär väl pyssla lite. Ska kolla upp lite saker på panduro för jag och mamma tänke fixa till vårt gamla dockskåp. Ge den en helt makeover ;) och det ska bli kul. Vem bara inte när vi ska hinna med att göra det men vi skulle börja med att kolla upp vad vi behöver köpa och om vi har allt som behövs (möbler och sånt) hemma eller det oxå behövs införskaffas innan vi kan börja.

Själv måste jag köpa mer tyg så jag kan fixa Emilias present nu när hon fyller år.

Nästa vecka ska jag och mami ner i stan en runda jag ska på "möte" och hon ska med mig :D Sen ska vi köpa presenter till papi :D så det ska bli kul.


Såg ÅRETs första NYCKELPIGA idag så nu är värmen på väg.


Har några gamla klasskompisar som går sista året nu och gör resan jag själv gjorde förra året vid denna tidpunkt. Det är så jävla roligt att åka dit men lite väl länge som man måste sitta på en buss men det bryr man sig inte så mycket om. Dom är uppe i jämtland i Vemdalen och åker skidor, vilket även jag vill göra :( men jag ska dit sen :)        Såhär såg det ut när jag och resten av klassen var där uppe hela veckan men enligt dom som är där uppe nu så är det helt trist och ser ut som att det ska börja regna vilken minut som helst. 



Nää nu ska jag fixa med påsk saker. Ha de gött


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards