Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Jeanette ****s**** - 11 mars 2012 19:35

Nu var det ett tag sen sist :P så här kommer lite om vad som har hänt.

I torsdags hände det inte så mkt, hjälpte min mormor med lite saker.

I Fredags hade vi Ronja Bus :D och det är alltid lika kul. Mormor och lillkussen var oxå här.

I går var vi hemma hos lillkussen för att fira han, han blev 8 år! herregud känns som igår han var liten hehe. Vi hade det jätte trevligt nästan hela tiden. Bus satt på en Stor stol och jag satt på huk på golvet för att hålla koll på henne så hon inte ramla och det hela gick jätte bra tills dess att hon vänder sig om med FANTA i glaset och häller ut det på mig :( Alla började gapskratta även Bus medans jag satt där och var helt dränkt (typ). Så det var ju mindre roligt.

När vi kom hem hade vi lite mys.

Idag var jag hemma hos Malin tsm med Elin, jag och M skulle räkna lite och E skulle leka med Bus men det gick inte så bra. Och under tiden hinner vi baka oxå det är inte så dåligt.

Malin tar fram en bok som hon hade köpt den heter " VAD MÄN VET OM KVINNOR" och jag började skratta och sa till henne att män vet ju inget om kvinnor, så hon bad mig öppna boken och kolla. Vilket jag gjorde och jag hade rätt för i den boken stod det inte ett skit :D haha.

När mami och papi kom blev det fika och då sitter bus i mitt knä och vad händer joo hon häller saft denna gången på mig. Så ja det måste vara nått med mig som hon inte tycker om :P men samtidigt vill hon inte vara hos nån annan :) lite dilemma där.

Nu ska jag äta lite tror jag. Ha de gött.


pst! glöm inte att kolla in http://lindassmycken.storedo.com/ 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards