Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Jeanette ****s**** - 30 mars 2012 19:30

Idag har det inte hänt så mycket. Vi hade Ronja här :) och hon promenerade hela vägen upp till Tony´s och sen till konsum och hem :P hon är bara så duktig. Efter maten hjälpte syrran mig med mitt CV, kollade så det såg bra ut och hjälpte mig komma på fler saker att skriva om mig själv. Fick ihop en hel del UNDERBARA människor som vill vara referenser till mig. En "jobbar" kompis, syskonen, moster och kolleger på vikariejobbet. Ni är bara så underbara och jag älskar er!
Sen skickade jag in ansökan så klart :P Det är inte vardag som man ser att en förskola söker barnskötare men det var perfekt åt mig eftersom jag är barnskötare men inte förskollärare :) Förskolan verkar vara väldigt häftig om jag får säga det själv för dom är emot mobbing, man ska lära barnen lite om datorn och sånt från 3-års åldern och lite annat. Så nu håller man tummarna för att man ska få jobbet :) så man kan få in lite mer klirr i kassan så man kan ta KÖRKORTET! för det hade underlättat en hel del. Dels så hade man kunnat köra vart man vill och när man vill och man hade kunnat hälsa på hemma hos syrran mer ;) 

Men jaja vi får se ta det med en nya salt eller?!


Nu ska jag in till mami och titta på tv och bara vara med henne lite. Måste prata om pappas presenter (vilket hon tycker är mycket men det är bara för att hon vet vad JAG betalat men det ska ju sen delas i 5 delar) men vi får se.

Imorron blir det VÄLA med Malin, Ronja och Elin. Brossan åker med ut vet inte om han lär gå med oss en runda men man kan ju hoppas. Vi kan ju fika tillsammans åtminstonde kanske får muta honom :P


Nää alla ni som ska ut ha det så jävla roligt när ni slänger pengarna i havet :P själv ska jag SPARA SPARA har ett STORT mål framför mig :P hehe


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards