Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Jeanette ****s**** - 31 mars 2012 17:30

Idag var man på väla med typ fyra av syskonen :P 

Pappa körde oss ut, väl ute går han och brossan iväg och vi fyra töser gick för oss själva. En massa shoppande senare är vi äntligen på väg ut hehe. Det blev en hel del, lite fler paket till pappa, påskägg till bus och en massa påskgodis. Men inget till mig det var väldigt dåligt shoppande :P 

Inom djuraffären för att köpa nått till fiskarna men det slutade med att Malin och Elin fick kolla upp det för jag och bus kollade på fiskarna och kaninerna "niner" som bus sa :D

Inom COOP när vi ändå var där och sen babyland för att köpa kläder till bus. Efter det hämtade pappa oss :D

Hann upp och lämna sakerna sen gick jag med mamma och handlade, konsum är snart färdigbyggt och det lär bli jävligt stort men det kommer säkert bli bättre :)

Vårrular till middag idag och det gillas som bara den, de andra åt vanliga medans jag som inte äter dom åt vegetariska :) 


Ikväll blir det inte så mycket. GLADIATORERNA idag sista avsnittet så det ska man titta på. Har fått veta att dom kommer tillbaka igen nästa år och förhoppningsvis är mina favvisar med då :P Earth Hour får man vara med på typ allt förutom tvn släcks (vill ju inte missa nått hehe) Är ni med i det?


Bilder på pappas presenter kan jag lägga upp då jag vet att han inte kommer kolla :P

               

Ska ner i stan och köpa ett silver hjärta som det står PAPPA på och som även låter, lite häftigt så en sån ska köpas. Hittade inga kläder till honom så han får ha detta så länge så får man ta ut honom på en shoppingtur sen :D


Nää nu ska jag fixa med påsksaker ha det bra!


*Nettan* 

Ovido - Quiz & Flashcards