Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 4 maj 2012 15:55

Här kommer en massa bilder ifrån när vi var på djurparken. Jag har några filmklipp också men jag har inte hunnit fixa dom så istället för flera olika så blir det en stor typ. Har även andra bilder ifrån när vi var ute och gick men dom tog jag med Elins mobil så dom läggs upp så fort hon har fört över dom :D 

Djuren var helt otroliga, dom var framme vid staketet och som ni kan se på några av dom så gjorde dom allt för att bli klappade :D Kaninen tyckte jag var jätte gullig men som ni ser på bilderna så fick jag inte till en riktig bra bild. Kameran ville ha staketet i förgrund istället för bakgrund som jag ville, det var jätte svårt med tanke på hur staketet var. Men jaja man ser han iaf :)


                                                                                                         


Även om parken inte var så stor så hade jag iaf. det jätte roligt. Om vi ska dit fler gånger så måste vi göra det när det är någerlunda fint väder så man kan fika eller nått.



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards