Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 28 maj 2012 20:31

Idag körde min syster mig hem och vi hade det väl trevligt under bilfärden ner eller hur sis?

Vi var inom Väla för att byta M´s skor och sen fikade vi :D

När vi kommer hem är bus här :D 

Efter syrran kört hem igen blir det middag och sen har vi bara suttit i soffan och snackat en massa. 

Har tittar på HELA första säsongen av Criminal Minds får börja på den andra säsongen i morgon för jag tänker sätta mig och kolla på Veronica Mars på tvn (dvd) eftersom det inte finns något annat roligt ikväll, vilket är väldigt roligt för jag har hur många kanaler som helst men ändå inget att kolla på. Kan ju visserligen sitta kvar framför datan och kolla men mitt internet vill inte riktigt funka :(

Men som tur är så har jag en massa filmer att välja mellan.


Syrran tycker synd om dig men vi vet alla och det finns inget att göra. Ta bort honom som vän :P haha nä men jag hoppas att papi fixar det åt dig och att han slutar med sina dumheter för du förtjänar bättre än så. Får komma ut igen och då får vi hitta på nått, vi har ju fortfarande inte spelat det spelet som vi skulle ju eller så gjorde vi det utan att vi visste det eftersom vi hade wiskey röst i morse :P


Haha nä nu har jag inte tid mer om jag ska hinna se film och ändå lägga mig någerlunda tidigt har möte i morgon bitti.


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards