Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 10 maj 2012 19:32

Var på AF idag och det var helt ok, vi tog upp en hel del om vad mina planer för året är och ja förhoppningsvis löser sig allt. 

Mötte upp mormor på torget, var rundor och handlade lite. Träffade Jeralin :) så det blev lite pratandes där, hon kom oxå ifrån AF så det var lite roligt.


Det blev bussen upp ifrån stan mest för att det regnade, mormor tyckte det så inte mig emot för det var ju jag som fick bära alla påsarna :P  Hem, packade upp och sen fikade vi lite :)


Tebax hem för att ta det lugnt, skulle ner på biblan med Elin men papi behövde hjälp inne hos grannen, han fick inte rätt på tvn och boxen. Det hela slutade med att vi fick ringa comhem för dom hade inte skickat med det nya modemet så den nya boxen funkar inte. Men då slutade det hela med att mami och Elin kom in så fikade vi lite och hade det trevligt.


Nu är vi hemma igen och jag ska titta på lite serier är inget spec. på tv förrens 9 ;) 


-----------------------------------------

En jävla MEDALJ borde du ha,

som lever som du gör.

INGET får du bestämma

utan MÅSTE alltid fråga

om lov.

Jag tänker på dig ALLTID

och hoppas att du snart

inser att du EJ kan fortsätta

med detta och tar ett

STORT JÄVLA STEG

och gör det som blir bäst

för DIG!

Måste alltid PASSA TIDER

MEN det krävs två till

att dansa tango

så för helvete sluta

och tänk dig för!

-------------------------------------


Ta illa vid dig om du känner dig träffad för jag lär GARANTERAT säga detta till dig nästa gång du får för dig att tracka ner på NÅGON!



Nää nu blir det film :)



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards