Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 27 maj 2012 19:57

Idag mina vänner har jag gjort så lite som möjligt. Det blev en sen kväll igår men var otroligt glad :D LOREEN VAANN!! haha det var jätte roligt. Linda älskade alla länder som gav oss 12 p och gillade de länder som gav oss de andra poäng men så fort vi inte fick poäng så var det andra bullar. Haha men vi hade det roligt och är super stolt över mig själv för att jag lyckades hålla mig vaken, var ju så oehört trött vilket resulterade i att det blev en hel del stavfel (som jag fick höra när Linda läste bloggen) så därför borde man passa på att blogga nu när man är pigg eller ja typ. 

Idag är det morsdag, grattis mami älskar dig! 

Presenten får du i morron eftersom jag respekterar ditt beslut om att inte fira dig så därför får du den i morron :D *love you*

Idag har jag som sagt bara tagit det lugnt, syrran jobbade och mila var ute med en vän så jag hade det väldigt lugnt och tyst :P hade det mysigt med andra ord. När syrran kom hem började jag grilla :) 

Efter maten gick jag och syrran upp till flyget och köpte lite godis som Elin bad mig om, det blev lite till mig oxå fast att jag inte skulle ha något men ja lite svårt att gå dit och köpa till andra och inte nått till sig själv.

När vi kom tillbaka fikade vi och hade det trevligt.

Snart ska jag och syrran kolla på film och mysa, lite godis och chips men ingen läsk för den är slut :( haha men det ska bli kul :) lite synd om mila men hon har skola och ska lägga sig. Är så glad att jag just nu inte har någon skola och kan vara uppe länge :P


Nää nu ska jag gå härifrån men vill ni ha bilder (tog inga knäppt nog) så får ni titta in på syrrans blogg. http://minlillavraivarlden.bloggplatsen.se/ 


*Nettan*


Fick logga in igen för att ändra om lite för tydligen är jag inte så vaken som jag tror för jag hade en hel del stavfel igen. Haha men nu är dom fixade så, är det bättre nu? :D



Ovido - Quiz & Flashcards