Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 30 maj 2012 15:04

Har precis blivit klar med att rätta syrrans uppsats till skolan. Har hunnit kolla om det finns lediga jobb vilket inte är så lätt när man inte har körkort. Men hittar jag jobb så kan man ta körkortet då och sen jävla blir det köra! haha. 

Ska till ett jobb på fredag och lämna CV och ha en intervju med. Kan bara hoppas att det går bra :D 


Är så himla glad över att E ska gå med mormor i stan, för då slipper jag, det finns alltid någon i släkten som är där nere och det är inte så kul att gå där då. Men det hade varit ännu värre om man gick med en kompis. Men jag lärde mig redan när jag var liten att det är inte lönt att skämmas över sina släktningar för man komme inte undan utan man får vända det till det bästa och hoppas att dom inte känner igen dig när du är ute haha.


Har ingen skola men så länge man har en lillasyster som har så gör man allt för att hjälpa till. Så nu tänker jag sätta mig och kolla klart på min serie för nu har jag inget mer att göra idag tack och lov. Resten kommer senare i veckan och veckan där på osv och så lär det vara ända tills man dör haha.


We take all the gifts of life for granted. If we could just slow things down ... For before youknow itis the gift away

Ovido - Quiz & Flashcards