Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 7 maj 2012 13:38

Idag har vi bus här :D Alltid roligt. Hoppas mina barn blir som henne, halv tysta och lugna, kan hitta på saker själv för annars får jag slänga upp dom till Malin :P hehe nä men mina ungar lär bli fantastiska så länge dom inte blir som jag var haha.


Ner till "skolan" idag och se hur det går. Ska kolla med henne om jag ska göra fler uppg. eller hon kan sätta betyg på mig så jag kan gå vidare till B-kursen (även om det inte känns så där positivt) men ja det löser sig. Ska även höra med henne om hon kan skicka in mina papper eller jag ska göra det för då måste hon skriva ut det. För ENG.B som jag läste förra året har inte kommit in fast läraren där sa att jo men det gör dt. men jaja lita på lärare? Nej för fan det går inte. 


Fick passa på att skriva nu innan bus kom in igen vilket hon nu gjort men ännu så länge så kommer in inte in hit alltid nått. Då hinner jag skriva klart :D


Ända sen Linda visade mig en helt otrolig sida så har jag suttit där helt fast och tittat på serier och olika filmern men nu har jag kommit så himla långt fram så när det väl visas på tv så har jag redan sett det. Väntar på den tredje säsongen av Rookie Blue som kommer den 24 MAJ och det är ju en hel evighet :P


Köpte en ny bok, jag har en hel serie av hennes böcker men jag orkade inte vänta på att dom skulle översätta den 14:de boken så den köpte jag på ENG. Och den lär jag börja läsa ikväll vilket innebär att jag garanterat kommer läsa klart den i morron kväll. Men då är det bara till att fortsätta kan ju köpa 15,16,17 och 18 oxå på engelska och sen får man se hur länge hon tänker fortsätta med böckerna. Förhoppningsvis så lär det väl sluta skit bra med att hon väljer en av killarna och gifter sig eller nått haha. Dom har gjort en film av första boken som jag har bokat, kollade på den och den är skit bra nu väntar jag bara på att den ska släppas så jag kan få hem den. One For The Money heter den och den är bara så grym.


Solen är framme som bara den nu (inte så bra) hatar sommaren, man blir så himla varm bara av att gå och handla :P nää jag föredrar vintern. Om inte annat så får det väl bli så att när det blir sommar så åker man på skidsemester :) haha


Nää nu ska jag hjälpa mami med maten eller med bus :) 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards