Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 15 maj 2012 20:39

I helgen hände inte så himla mycket, Elin åkte hem till Malin och vi skulle åkt till brossan men det blev inget utan lördagen spenderades hemma framför tvn. hehe nä men vi hade det mysigt vi beställde pizza och tog det lugnt. På söndagen hämtade papi Elin tidigt och efter middagen kom Malin och Ronja hit :D 


I går var jag nere på "skolan" och lämande in mina sista uppg. gjorde två frågor som hon hittade på men jag glömde helt bort mig men med ett litet råd ifrån läraren så kom jag på det :) vad som hände innan det nämner vi inte :P


Sen fick jag mitt betyg och jag är så jävla glad för jag hatar annars matte men tydligen så har jag blivit skit bra sen jag började hata den ;) Ett MVG satte då inte helt fel


Idag var faster L.B här :) 


Har precis kommit hem ifrån Pelle :) har varot där och spelat lite och sen bjöd moster på kvällsmat :) 


Resten av kvällen spenderas i sängen framför tvn :)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards