Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 11 maj 2012 18:51

En massa frågor om texten igår. Det var en bredd översättning av dessa två. Jag blandade låtarna men det lät bättre på eng. :)



---------





Idag var jag och papi hos faster för att hämta min dricka :) kom överrens med faster att hon och fabror ska komma in på middag och shoooot :) haha

Bus, mormor och kussen som vanligt här ;) 

Ikväll blir det lite mys. Jag ska äta Rocky Road :) och det kanske blir en film med mami och papi annars blir det film på datan. Hade kunnat gå ut med en tjejkompis och en massa andra men lite svårt när man inte har tillräckligt med pengar. Men jag ska upp till henne en dag eller så skulle hon hit men vilket som så kommer det bli roligt :)


Lite uppg. nu innan myset :P  

Ha det så jävla roligt ni som ska ut :D





     Jeg haine ad nunca kepada menulis come minä chun bez para hogy yn malbona oben


*Nettan* 






Ovido - Quiz & Flashcards