Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Jeanette ****s**** - 9 maj 2012 20:41

Några gånger till i skolan med A-kursen så har jag MVG ! ! så jävla kul.

Det som började dåligt blir du perfekt. 

Fick veta i måndags i "skolan" att om jag ville redan då så kunde vi sluta och jag kunde få mitt betyg VG då men eftersom jag ska läsa B-kursen oxå så tyckte jag att då är det lika bra att köra på och göra ALLT i A-kursen så att man klarar B-kursen lika galant. C-kursen ska jag bara göra ett prov så fort B-kursen är klar så klart men klarar jag A och B så borde jag ju klara C :D


Går allt som det ska så borde jag kunda börja på högskolan efter sommaren! så håll tummarna :)




Det lär bli en försenad morsdag för mami.. måste vänta till slutet på måndaden typ men då blir det en överraskning jue :P hehe ska bara fundera på vad jag ska göra. Har några idéer men vet inte vilken som passar bäst. Men ja kan höra med henne lite vad hon skulle vilja göra om hon fick välja själv :P



Snart Grey :) lär väl bli en tidig kväll här, ska vara på AF i morgon bitti och sen ska man möta upp mormor så hon kan handla. Som tur är så tar hon sig ner till stan (med buss tack & lov) så jag behöver bara möta upp henne och ta med henne stan runt. Hon skulle behöva komma till maxi men det är lite jobbigt att bära på bussen och papi är upptagen. Men som tur är så bryr hon sig inte så mycket vart hon kommer så länge hon kommer ut, för det är bara vi som hjälper henne (tänker på mig och min familj) men jag oftas nuförtiden men det är av andra orsaker. 


Hinner jag med mina planer innan sommaren så är det bara till att välja vilken skola och det är inte det lättaste. K-stad står just nu högst upp mest för att byggnaden jag kommer vara i (isf.) är på första våningen ett STORT + för mig, H-stad vet jag inte för den skolan har jag inte sett men den kommer sist. Malmö är på andra plats mest för att jag inte vill gå i H-stad hehe men ja vi får se. Mami kommer hjälpa mig med det har en massa för- och nackdelar att gå igenom. Men allt i sin tid. 


Nu Grey och resten sen


Carpe Diem 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards