Alla inlägg den 7 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 7 november 2011 11:14

Idag blir det biblan med E för att lämna tillbaka alla böckerna och sen kanske jag bjuder på en efterlängtad fika vi två bara eller så köper vi hem vi får se ;)


I morgon ska jag hem till M för dom behöver barnvakt tidigt på onsdag och då underlättar det om man sover över :)


På onsdag blir det hemma själv med bus en stund och sen ska vi baka. Ska försöka få med M till en affär behöver fler kläder nu när jag rensat ut min garderob :)


På torsdag vet jag inte riktigt vad som händer, Framtid kanske eller nått beroende på vad M säger.


På freda ska jag med M till Malmö och passa R medans M är i skolan och det ska bli kul. Tänkte gå till Triangeln med bus för att kolla lite vem vet dom kanske har rea eller nått annat roligt :)

Efter Malmö åker vi nog hem till mig tror jag men jag vet inte ännu och då kommer jag hem :)


På lördag ska vi till Skånes Fagerhult för att fira en av min älskade systerdotter som blev 13 år den 3/11! 


Och sen är det söndag och vad gör man då?! ligger halvt död i sängen tror jag. Har magsår och har haft det nu ett bra tag men ja vad ska man göra det är bara att köra på :) blir det värre får jag gå till doktorn.


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards