Alla inlägg den 11 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 11 november 2011 14:42

Idag blev det en tidig morgon som sagt. Vi satt uppe rätt länge igår och pratade vi tre vuxna ;) och hade det kul tycker jag iaf. klockan var närmare halv 2 innan jag somnade och blev väckt halv 6 av syrran och bus. Upp och ta på sig och se till så att väskan var packad och inget glömt och sen hjälpa Malin för att kunna ta bussen halv 7 ner till knutan. Det var väldigt länge sen jag gick upp så tidigt efter bara några timmars sömn. Sist var det på skidresan. Men iaf. ner på knutan och in för att köpa läkerol (som jag glömde i syrrans påse) men jaja och vars en dricka för vi hade tänkt äta frukost på tåget men det blev inget för jag var helt hyper och Malin sov nästan och Ronja sov faktist. Den vagnen vi satt i hade ingen varme så man satt och frös hela vägen till malmö :(

Var med på M´s föreläsning och det var inte så himla kul hon första som pratade var helt snurrig men ja jag behövde ju inte lyssna som tur va för det gjorde jag inte ;)

Lite fika sen när den var slut och sen gick jag och Ronja ut lite medans Malin hade sin sista lektion :)


Sen tåget hem igen och Malin hoppar av i Landskrona för N´familjen skulle till K för kalas :)


Så jag åkte vidare till knutan helt själv :) När vi kommer fram så väljer jag naturligtvis helt jävla fel trappa och tar den som luktar kiss... Att jag aldrig lär mig. Gick nästan rakt på väktarna som stod där men det är en helt annan femma.


Nu tänker jag ta det lugnt och fixa till bilderna till bus :) 


Veckan hemma hos syrran; Det hände en hel del men jag hade det faktist jätte roligt :) roligast måste vara vårt samtal mitt i natten eller vad säger ni? Det kan vi göra fler gånger :)

Älskar er allihoppa!


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards