Alla inlägg den 12 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 12 november 2011 20:30

Idag var vi i Skånes lilla bortglömda håla ;) hehe vi var i Skånes Fagerhult för att fira Mila som blev 13 år!

Och det var väldigt roligt och trevligt :)


Dagen började med att jag och Elin gick ner till gymnasiemässan för hon ville kolla en sak med filborna. När vi kommer ner ser vi att det är lång kö till lärarna så vi går till Rektorn som står lite avsides (tror inte ens han skulle prata med någon utan kanske bara kolla läget) men vi gick till honom. Syrran trodde han var svensk för S var kanske ett smeknamn men det var det inte :) Han kände igen mig så man kan ju undra hur många gånger jag var hos rektorn ;) Efter frågan frågar han Elin vilket annat program hon funderar på och när hon säger Barn- och Frtitidsprogrammet svarar han med "Jaså syrran drar dig dit?" Haha något sånt skulle jag aldrig göra men var roligt att Rektorn kände igen mig. Vi sa iaf. Hejdå och gick ut efter typ 10 minuter. 


Sen åkte vi allihoppa till Linda och Mila :) 


Innan vi åker hem kör vi inom godisflyget och köper lite godis och det visar sig att dom även har en buss nu oxå så jag och Elin gick in där efter vi köpt godis för att titta lite och det var helt sjukt vad mycket dom har... Man kom till godislandet :)


Nu ska jag fortsätta titta på film. 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards