Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 14 november 2011 12:43

Och det kommer gå väldigt sakta.... 


Mamma väckte mig tidigt men jag vände på mig och somnade om, en stund senare kommer Elin in och tar en tröja (i hennes nya affär som smidigt nog ligger på mitt rum i MIN garderob) men som man ofta hör "syskon delar på kläder och strunt ofta" Vilket säkert är sant men det innebär att nu måste jag köpa en hel del nya kläder för när jag bestämt mig för ett plagg så har syrran redan tagit det. Men iaf. somnade om igen och flyger av sängen när Malin och gänget står i dörren och ut och sätter mig i köket och försöker se pigg ut men det lyckades nog inte så bra för Emilia hjälpte mig genom att lägga sina händer på mig (kändes som en kalldusch)


i skrivandes stunder sover bus i sängen bakom mig och Emilia spelar spel i köket :)


Till midda idag blir det våfflor :) och det ska bli så himla gott... Mormor och E kommer vid 2 - 3 tiden och Malin innan eller efter och sen ska vi äta. Nästan hela familjen men ska bus äta blir det trångt, för med hennes långa armar kan man inte sätta något inom en viss radie för då tar hon det och antingen åker det direkt ner på golvet eller in i munnen innan hon spottar ut det.


Ska bestämma en dag då jag får ta ut mormor på en liten shoppingrunda så hon kan köpa present till bus som blir 1 år på lördag :) herregud vad tiden går... Snart sitter man väl själv och har barn och barnbarn och är gammal som gatan ;)


nää nu till bättre saker... som jag faktist just nu inte kommer på.. hm jaja nu ska jag kolla upp ett par saker tills M kommer.


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards