Alla inlägg den 18 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 18 november 2011 22:09

En tidig morgon för vi skulle ut och shoppa lite ;)


Första stoppet blev ljusekulla där både mamma och mormor hittade lite. Sen blev det ÖoB där alla hittade något, jag hittade en kartongjulgran med godis i som jag tog till mig och Elin som vi kanske får i morron?! vem vet.. 

Sen inom Jysk en runda där vi hittade en jätte häftig Ren som sjöng så den ska jag köpa till pappa i julklapp och mamma och mormor hittade något till mig och Elin :) 

Inom Willys innan vi åkte hem. Vi åkte hemifrån vid 10 tiden och var hemma vid 2 igen...


Jag fick gå hem med mormor och hennes saker direkt så jag fick tre påsar (en mega stor från jysk, en willys och en ÖoB medans mormor tog blommorna) så jag fick bära allt i en hand och hålla mormor med den andra handen och man var helt slut i armen efteråt. Det är inte lätt att bära tre påsar som är tunga och gå med en snigel.


Idag åt vi MEGA stora pasta som mamma köpte och det var roligt :)


Vid 4 tiden började jag på Ronjas present och blev klar för 10 minuter sen, får hoppas att Malin tycker om dom för ännu så länge tror jag inte Ronja bryr sig så himla mycket om det inte iaf. när man får leksaker.


Nä men nu ska jag slänga mig i sängen är dödstrött efter allt pysslandet ;)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards