Alla inlägg den 8 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 8 november 2011 19:07

Och det är väl sådär.

Dagen började tidigt för min snälla pappa körde mig till syrran så det var ju bara till att gå upp. Min snälla mamma gav mig en massa medicin så jag lär väl klara av att vara här ;) 

Idag tvättade jag med syrran och sen tog vi bussen ner till biblan (det blev inte något med mig och Elin igårn så vi får ta vår fika en annan dag) för att lämna tillbaka boken och sen gick vi till knutan för att fylla på kortet och då passade vi på att ta ett nytt fodral till mormor för hon behöver en ny. Efter det tog vi bussen till hemköp och gick där en runda och sen in på Netto innan vi gick hem. Promenaden hem var lugn och skön men som sagt bara lugnet före stormen ;) 

Väl hemma fick vi börja på maten så vi kunde äta, sen satte jag mig i soffan och försökte fixa bilderna. Det har jag nu suttit med nu i över en timme och jag har kommit lite närmare målet ;) Syrran ska bara kolla bilderna jag valt och se om hon kanske kan få det till att bli färre är uppe i 55 ca och så många kommer jag inte använda men åandra sidan kan jag ha de andra till jul eller nästa år. Vem vet?!


Ikväll ska vi se film om en pingvin eller nått kommer inte ihåg men enligt syrran ska den vara bra :)


Imorron ska jag som sagt passa Ronja tidigt på morgonen så vi får se vad mammagrisen tycker om det ;) vem vet när Malin kommer hem igen har jag kanske blivit knäpp ;) 


Nää nu tänker jag ta en macka är lite hungrig 



*Nettan* 

Ovido - Quiz & Flashcards