Alla inlägg den 17 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 17 november 2011 18:51

Idag vaknade man vid 9 och kunde inte somna om igen fast att jag var riktigt trött... Men bus skulle komma så det var bara till att gå upp och få i sig lite koffein :)


Syrran och mannen kommer vid kvart över 10 och lämnar bus. Vi hade det roligt hon fick lite att äta för hon såg att morfar tog macka och då ville hon oxå ha men annars har hon bara busat hela tiden. Vi satt inne i vardagsrummet och rätt som det va så skakade Ronja sin vattenflaska så vattnet bara stänkte omkring henne (det mesta hamnade på mig) och när hon gör sina miner är det inte lätt att bli sur på henne oxå kollar hon bort på morfar och ser att han skrattar och vad gör hon då?! jo hon fortsätter och hon bara skrattade :) mosters lilla bus  


Vi fick filmer av Fabror E och Tant B :) jag hittade en hel del som jag ville ha och Elin några, till och med Malin hittade några :) Mamma ska kolla om det är några hon vill ha annars säljer vi dom.


Jag har börjat läsa Twilight böckerna igen eller ja jag började igår och nu är jag på den sista boken och har bara några kapitel kvar. De andra böckerna undrar du kanske nu?! Dom har jag redan läst klart och jag hinner inte till bibblan i morron eller i helgen och vet ännu så länge inte riktigt hur nästa helg ser ut så jag har börjat läsa om mina böcker fast att man nästan bara genom att kolla på dom vet vad som står i dom... Men ja snart är det jul och då kan man köpa en massa nya ;)


Nää nu ska jag fortsätta kolla rundor lite i brist på annat ;)


*Nettan* 

Ovido - Quiz & Flashcards