Alla inlägg den 21 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 21 november 2011 20:33

Igår kom Malin och bebben hit :) och då blev det inte så himla mycket gjort utan man satt mest och snacka.


Faster S var här en runda och det är alltid roligt när vi ses, hon har så mycket roligt att berätta :)




Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade vid 10 och tänker "varför har inte mamma kommit med bus" men det visade sig att hon fortfarande sov. Mamma sa att jag skulle väcka henne så kvart i 10 går jag in och då blir hon sur på mig och vänder sig om och somnar om bara för att vakna själv 10. Jag tror att hon vill komma till mig men det ville hon inte, hon skulle inte till mamma iheller men så fort pappa kom så skulle hon dit.. Morfars tjej där ja ;)


Mamma, jag och Ronja gick till konsum och lilla bus gick helt själv dit och var så himla gullig. Hon vinkade till alla bilar som körde förbi :)


Ikväll fick jag hjälpa Elin med läxan vilket inte var så himla svårt får bara hoppas nu att det blev rätt...


En film ikväll kanske om det inte finns något roligare....


4 VECKOR KVAR!


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards