Alla inlägg den 10 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 10 november 2011 20:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jeanette ****s**** - 10 november 2011 19:47

Idag fick vi sovmorgon av Ronja med blev ändå väckta av allt andra. 

Igår tittade vi på film och Ronja vaknade till vid 10 och ville inte somna om för vi hade ju chips på bordet och det skulle hon oxå ha. Ingen annan fick ta för det var bara hennes och tog man så skrek hon ända tills hon fick burken. Sen somnade vi tre i soffan i en timme eller nått sånt och klockan var närmare 2 innan Malin och Bus gick in och jag kunde lägga min :)


Första rundan man blir väckt är vid 6 för K´s väckarklocka ringer, andra och tredje gången för att E kommer in. Långt om länge somnar man om en stund till eftersom Malin och Bus inte var uppe än. Dom kommer in vid 10 och jag slår upp ögonen till en leendes Ronja mitt i planeten :) 


Efter frukost (lussebullar) så gick vi till Maxi och handlade lite och smarta jag tänkte att istället för att ha flera olika påsar att bära så tömde jag mig träningsväska så tog vi den med och det var skit bra för läsken åkte ner i den och lite annat det var bara två tre saker som inte fick plats så det fick ligga i en påse. Bort till Lidl för jag ville ha jultomteklubba men tog även en jultomte som jag och M ska dela på ikväll hade vi tänkte men det blir kanske inte så.


Snart är det Criminal Minds och det ska blir så kul att se förhoppningsvis :) Sen får man lägga sig för det blir tidigt i morron ska sitta på bussen kvart i 7 för att ta tåget 10 över ner till Malmö. Varför man kan fråga? Jo för jag är så himla snäll så jag åker med syrran ner för hon ska ha lektion så ska jag ta hand om Bus :)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards