Alla inlägg den 16 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 16 november 2011 11:15

Igår blev det inget bloggande och det var för jag hade helt enkelt inte tid. Hade en massa saker att göra innan jag och Elin skulle på bio.


Vi såg på Twilight maraton "TwiDay" och dom släppte in halv 4 och det var helt otroligt vad personalen gör för oss, så som bion var igår har den nog aldrig sett ut innan. Mellan filmerna hade vi en matpaus och sen bara en bensträckare men det var väldigt roligt :) Jag kan lätt gå och göra sånt fler gånger men då tänker jag ha en kudde med mig för det var inte världens skönaste stolar... Vi hade lite frågesport innan filmerna och det var roligt, även om jag aldrig svarade på en enda fråga men ändå. Breaking Dawn startade 10 över 12 och slutade 10 över 2 trodde vi för vissa gick och eftertexten kom men där kom mer efter texten så alla stod stilla för att se det med. Sen började vi vår vandring hem och var hemma 20 över 2 och klockan var halv 3 innan man somnade och jag trodde att jag aldrig skulle somna för jag var inte trött överhuvudtaget men det räckte med att jag la huvet på kudden så somnade jag :)


Tack så himla mycket min älskade lillasyster för att du ville gå och jag är väldigt stolt över dig som ändå orkade upp för att vara i skolan 8 :)


Ska vi göra sånt fler gånger får vi hoppas att det är på ett lov eller det är en helg.


--------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig är så himla trött... I morron kommer bus så man måste vara pigg ;) hehe nä nu kan jag inte sitta här och slappa har en massa att fixa till lördag.


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards