Alla inlägg den 9 november 2011

Av Jeanette ****s**** - 9 november 2011 19:17

Nästan hela dagen idag har gått åt till att baka.

Först bakade vi lussebullar :) och sen kanelbullar och efter maten gjorde Malin degen till -Mjölk kanelbullarna och sen fixade hon och A det tillsammans medans jag försökte leka med bus som inte ville vara i något annat rum än i köket där hennes mamma var :) men vi hade roligt ändå vi lekte med plastpåsarna :) 

Ikväll blir det Grey och några lussebullar :) men inte alla för några ska jag och Malin och bus ha med oss ut i morgon när vi ska ut och promenixa. 


I morse hade jag Ronja en stund själv och det var väl lugnt. Jag fick gå in till henne och lägga mig i sängen och när hon vaknar och tittar på mig med sina blåa ögon blev man pigg och glad :) Efter lite mysande och strypandes (Ronja la sig på min axel man armbågen rätt i halsen) gick vi upp, jag värmde hennes välling och vi satte oss i soffan och gosade :) När hon e helt nyvaken är hon helt god. Sen försökte jag leka med henne men det ville inte hon utan hon tyckte vi skulle sitta i soffan, jag blev hungrig så jag tog en macka som naturligtvis bus skulle ha så jag fick ta en ny för allt mitt är ju hennes eller hur var det ?! 


I morgon blir det en skön dag ute med syrran och bus (solsken eller regn jag ska UT) hehe


6 VECKOR TILL JUL!!!!!!


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards