Alla inlägg den 2 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 2 december 2011 20:04

Idag fick jag en rejäl sovmorgon ända till klockan 10 när bus långt om länge väl kom inte. Elin var hemma från skolan idag eller så var hon ledig kommer inte ihåg. 

Vi fick vårt efterlängtade premie ifrån Panda och så fort vi fixat allt och brossan hjälpt oss kan vi spela :)


Ronja åkte hem idag (för helgen iaf.) så vi får lite vila, i morgon ska vi ta det lugnt det är bara jag, mamma och pappa hemma för Elin åkte med hem till Malin för dom ska till väla i morgon, och jag ville inte dit. Så det blir en lugn dag fram tills min faster S kommer och det ska bli kul...


Jag läste pappas bok som han köpt och den var väldigt intressant, den handlar om barnkollo i Ekeby och där var en massa bilder och en del som berättar om sin sommar där. Det var en massa på pappa och hans syskon och det var roligt att se och där var även en bild på min farmor :) 


Nu ska jag titta på julfilmer och äta lite chips. 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards