Alla inlägg den 18 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 18 december 2011 20:51

Idag blev det en liten shoppingrunda till ;) Fick tydligen inte allt iaf. igår :P

Ut på Ö&B där jag köpte det absolut sista av julklappar (trodde jag), inom jysk när vi ändå var där ute och shoppade lite till, ut till Biltema efter en kaffekokare till farmor, sen rusta där vi köpte en ROSA JULGRAN hehe men den ser inte helt dum ut ändå (bild kommer i morgon, måste ladda kameran) Sen var det bara hem packa upp allt, fixa mat och hämta upp JULGRANs pyntet från källaren, och sen klä den :) och nu ser den väl bra ut?! eller nått.. Jag tyckte att vi gjorde ett bra jobb :) Nu är det bara julklapparna som fattas som läggs fram den 23 på kvällen :)

Fick veta att min mobror ska fira med oss iaf. vi trodde att han ville fira med sonen och hans familj men han ville vara här och det är lugnt han har ju firat med oss så länge jag kan minnas :) Men nu innebär det att man måste köpa fler julklappar för annars får ju inte han någon så det ska jag fixa i morgon i MALMÖ, vet bara inte riktigt vad så jag får se vad som verkar intressant :D

Det blev aldrig syskonmys igår, det var säsongsavslut (igen) på Generation Kill och det ville jag se så vi kanske ska se en film nu ikväll men ja vi får se hur det blir.

Det är inte så mycket som behövs för att göra mig glad, nu var det Jockes tur :D

Måste höra av mig till Malin nu (kommer inte ihåg just nu varför men jag skulle ringa sen sa vi?!) och dubbelkolla om allt i morgon så jag vet när jag ska möta henne.

Jag trodde att nu när hon var klar med praktiken och tillbaks hemma skulle jag få sova länge men ännu har det inte hänt ;) Hela helgen har man fått gå upp tidigt och så även i morgon. Vet inte ännu hur hela veckan ser ut men jag vet med säkerhet att Tisdag blir tidigt för att jag ska med mormor i stan, Freda blir tidigt för att fira JUL i Ekeby hos Farmor och Lördag blir tidig för då är det ett besök hos morfar innan man hämtar upp folket innan man kommer hem och firar JUL, på Söndagen kommer syrran och familjen för att fira JUL. Oj vad mycket det lät nu helt plötsligt... Hoppas verkligen att jag inte ska göra nått så himla tidigt Onsda eller Torsda så man kan sova lite läängre ;) Men jag ska inte klaga för jag hade inte behövt följa med men jag ville och då får man välja :P

Nä nu ska jag leta upp en film som jag och lillsyrran kan se :D


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards