Alla inlägg den 12 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 12 december 2011 18:35

Hade haft en hel del att blogga om igår men jag orkade helt enkelt inte var så himla trött så det får bli lite av gårdagens tillsammans med dagens saker ;)


Igår fixade jag klart Ronja´s filt så jag ska bara sy den, började på E´s filt men det slutade med att jag fick klippa bitar för nålarna tog slut :( men nu behöver jag bara sy bus för att kunna nåla E´s. 

Mamma hjälpte mig med att fixa så jag kunde klippa rakt vilket jag gjorde i början men ju längre in i tyget jag kom desto snedare blev det ;) mamma sa att jag var lik pappa för han gör tydligen oxå så :D


----------

Idag fick man gå in till bus och lägga sig för hon sov och syrran skulle upp för att jobba, man måste öppna ögonen när man går folk! så ni vet, det är andra gången jag går in med stängda ögon och trillar över bus leksaker i köket men lär jag mig?! troligtvis inte ;) 


Det blev inte så himla länge vi kunde sova, mamma skulle ta sprutan 10 så 10 i går vi och bus går nästan hela vägen dit, hon hade kunnat gå längre men vi började bli lite sena så jag fick bära henne men det var bara runt hörnan så hon gick låångt. Sen inom Konsum där hon sitter så himla roligt i vagnen och tittar och sparkar :)


Kussen var här idag och bus va rinte så snäll mot honom, hon drog i sladden till Elin´s glaslampa så kussen fick den rätt i planeten och sen säger Elin till henne att hon får trösta honom men istället så slår bus honom men mamma hade medicin mot det onda ;) Lite godis så blev det bra 


Ikväll blir det nya avsnitt på TEEN MOM så det ska bli kul har längtat nu.

Efter det vet jag inte men det blir nog tidigt i säng för det är Lucia-frukost i morron ju :) Mamma fixar lussebullarna så dom är värmda till Lucia börja kl 7 :) 


Nu ska jag slänga mig i sängen framför tvn och skita i allt annat, städa gör vi sen ;)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards