Alla inlägg den 19 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 19 december 2011 20:23

Det blev en tidig morgon för jag skulle möta syrran och töserna på knutan 08.50 Hann äta frukost och dricka té innan jag gick. 

Tåget 09.10 till Malmö och halvvägs dit somnar bus ;) hon såg så himla gullig ut :D 

En runda på Triangeln blev det och vi hittade väl lite fynd eller vad säger du syrran? eller ja jag kanske ska säga ni :P

Emilia fick en pruttkudde som hon tyckte var jätte rolig och hon delade med sig av den till ALLA människor haha. 

När det väl var dags att åka hem var man så trött men vi hade det roligt... det har vi alltid :) 

Tågresan hem kändes jätte lååång just för att E tyckte det var roligt med pruttkudden och en timmes pruttandes kan göra vem som helst trött :P


När jag kom hem åt jag middag och det var bara så gott... Inlindad kycklingfilé i bacon det e bara så himla gott :D


Ikväll blir det inte så mycket orkar inte så mycket utan tänkte slänga mig i soffan och titta på en film, en låång dag väntar ju i morgon igen ;)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards