Alla inlägg den 4 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 4 december 2011 16:33

Snart är det JUL! tycker tiden går så himla sakta på helgerna men under vardagarna går det fort för då har man bus att underhålla så tiden går så fort och innan man hinner stanna upp är det kväll och man kan ta det lugnt... Men på helgerna är det inte så. 

Igår kom faster S hit och det är alltid trevligt :) hon hade med sig en annan bok om Ekeby och det ska bli intressant att läsa i den och se hur det såg ut där innan. När hon gick började jag städa på mitt rum när kusienen ringer och frågar om jag vill komma över så direkt efter maten vid halv 5 gick jag dit (rummet såg ut som ett bombnedslag för alla saker la i sängen och på golvet). När jag kom hem slängde jag bara ner sakerna från sängen till golvet för jag orkade inte mer. Mina två snälla systrar köpte min julklappa till Pappa när dom var på väla så han är nästan klar nu bara en till :)

I morse åt jag frukost med Elin och sen började jag städa. Blev klar lagom till middan och sen kom Malin och Ronja. Ikväll är det inte något spec. på tv så jag ska sy kudden och se om det blir bra för då kan jag göra en stor och sen börja på filtarna. Sen blir det film :) vilken vet jag inte men tar nog bara en i högen.


Måste höja dig lite brossan för jag fattar inte hur du orkar jobba så länge idag <3 men du gör det och jag har faktist inte hört dig klaga så himla mycket om jobbet så det går säkert bra. Och ändå hjälper du mig och Elin med spelet :) Älskar dig!

Han började kl.10 i morse och jobbar till kl.10 ikväll. Det låter kanske inte så himla länge men ska man vara på ett lager och sånt är det läänge, jag brukade klaga på skolan när man började 8.10 och fick stanna kvar till 17.00 bara för att man inte var klar men detta är fan så värre.

Min brossa är bäst <3



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards