Alla inlägg den 8 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 8 december 2011 22:15

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag och Ronja har busat och haft oss tills jag blev trött och då fick hon busa med morfar :) så satt jag och titta på tv en runda. 

Vid 12 tiden somnar morfar i soffan och Ronja ligger hos mig och tittar på honom och efter en stund somnar även hon, så där satt jag helt själv men det slutade med att även jag somnade till en runda. 

Pappa gjorde middag till oss lite tidigare så Ronja fick ligga i Elin´s säng medans vi åt och lagom till vi hade ätit upp vaknade hon...


Sen hämtade pappa Malin och kusinen kom hit och när M kom så berättade jag om Bus och sen gick jag ner till pappa för vi skulle hämta mamma och sen handla. 


Till kvällsmat åt vi buffalo Wings (tror jag det stavas och om inte annat så gör det de nu) hehe och Bus åt som bara det M sa att hon älskar kyckling. 


Slappade lite framför datan innan det blev JulLotta :) 

och sen en massa zappande mellan två olika program innan sängen ropade ;)



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards