Alla inlägg den 20 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 20 december 2011 16:33

Idag var jag en runda på stan med min mormor så hon kunde köpa lite julklappar eller ja det hon hade kvar att fixa annars har mamma fixat till henne när vi varit ute :D

Det blev en hel del shoppandes men ända inte mer än vad hon skulle. På torsdag ska jag dit till henne för att hjälpa henne packa in alla paketen fast hon har redan packat in mina så jag inte ska se vilket var synd :P haha men ja det är ju inte så många dagar kvar nu längtar som bara den.

Pappa fixa köttbullarna igår :D och det luktade så himla gott i hela lägenheten och som tur va fick vi ta vars en :) 

Ska strax gå till mormor för att hjälpa henne bära hem ett paket som hon skickat efter och när jag kommer hem blir det inpackning av mina julklappar här hemma och skriva ner vad jag har och ta bort nått om det är för mycket till någon :) blev en massa jobb nu ju ;) 

Kameran är laddad och klar så nu kan jag ta bilder igen :) 

Nää nu måste jag ge mig iväg annars blir det försent 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards